A vállalat életében bekövetkező gazdasági eseményekhez számos dokumentum, bizonylat kapcsolódhat, melyek szigorú számadás alá tartozhatnak, illetve később fontos információkat szolgáltathatnak, ezért fontos a könnyű visszakereshetőségük. Az iWise Iratkezelés modul segít a vállalat működése során keletkező bizonylatok, dokumentumok, szerződések egységes, átlátható rendszerben való nyilvántartására. Külön menüpont alatt találhatók meg a szállító-, és vevő számlák, szerződések, dokumentumok valamint a céghez beérkezett vagy elküldött levelek, melyek iktatáskor automatikusan saját iktatószámmal lesznek ellátva, könnyen szűrhetünk köztük különböző paraméterek pl. iktatószám, sorszám vagy dátum adatok alapján. Az Iratkezelés modul felhasználja a CRM modulban felvett partner adatokat, de akár az iktatáskor is felvehető új partner.

A dokumentumok az iktatást követően akár felhasználókhoz is rendelhetők a dokumentummal kapcsolatos feladat és határidő megadásával, melynek elvégzéséről a felhasználó visszajelzést küldhet, így a dokumentum életútja könnyen nyomonkövethető.