Szolgáltatási csomagjainkban vállaljuk kis és középvállalkozások teljes infrastruktúrális üzemeltetését. Célunk ilyenkor minden esetben az, hogy egy egykapus ügyintézést tudjunk biztosítani, aminek segítségével a döntéshozók az eszközbeszerzéstől kezdve az informatikai stratégia meghatározásáig teljes körben igénybe tudják venni szolgáltatásainkat. Minden esetben dedikált kapcsolattartót biztosítunk ügyfeleinknek, akivel gyakorlatilag helyi informatikusként tudnak együttműködni kollégáik. Ajánlatadás, illetve szerződéskötés előtt elvégzünk egy ingyenes informatikai auditot, amiben partnerünk egy pontos képet kap jelenlegi rendszeréről, valamint az általunk javasolt rövid, közép illetve hosszútávú IT fejlesztésekről.

Üzemeltetési csomagjaink:

Felhős csomag
 Office 365 felhő alapú levelezés üzemeltetése
 Licensek kezelése
 Kapcsolattartás a Microsofttal
 Email fiókok, aliasok, megosztott postaládák létrehozása, jogosultságok kezelése
 Terjesztési csoportok kialakítása
 Jelszóházirend kezelése
 Segítség nyújtás a levelezés beállításában különböző platformokon.

Alap csomag
 Havi 10 óra távoli segítségnyújtás 10 felhasználóig
 Infrastruktúra fejlesztés tervezése
 Megrendelés esetén ingyenes audit
 Felhős csomag

Üzleti csomag
 Havi 25 óra távoli segítségnyújtás 20 felhasználóig
 Operációs rendszerek naprakészen tartása **
 Vírusirtók naprakészen tartása **
 Infrastruktúra fejlesztés tervezése, kivitelezése
 Megrendelés esetén ingyenes audit
 Felhős csomag
 Nem felhő alapú levelezőrendszer üzemeltetése
 Biztonsági mentések rendszeres ellenőrzése
 Havi egy ingyenes kiszállás (amennyiben szükséges)

Prémium csomag
 Havi 50 óra távoli segítségnyújtás 25 felhasználóig
 Operációs rendszerek naprakészen tartása **
 Vírusirtók naprakészen tartása **
 Hálózati biztonság monitorozása
 Infrastruktúra fejlesztés tervezése, kivitelezése
 Megrendelés esetén ingyenes audit
 Felhős csomag
 Nem felhő alapú levelezőrendszer üzemeltetése
 Biztonsági mentések rendszeres ellenőrzése
 Havi szintű kimutatás a beérkezett hibákról, és a ráfordított időről.
 Havi négy ingyenes kiszállás (amennyiben szükséges)

Eseti segítségnyújtás
Ha a fenti csomagok között nem találja meg az önnek megfelelőt, illetve megkeresése nem a
szerződött céggel kapcsolatos, van lehetőség eseti probléma kezelésre is.

Egyedi ajánlat
Nagyobb volumenű, elhúzódó, infrastruktúrával kapcsolatos munkavégzés egyedi árajánlat alapján
történik.